fredag 24 augusti 2012

Små detaljer

Vilken lycka när man är hittar kläder och fina ting i stan. Vissa gånger tycker jag man knappt hittar något och nästa gång hittar man hur mycket som helst :) Jag blev så sugen på lite nya höstkläder, finns mycket fint! Hittade även en ljuvlig hortensia och lite inredningssaker såklart. Visar er bilder på det någon dag.

Helgen kommer bjuda på jobb,ridning, målning och loppis. Idag kom även den nya Drömhem&trädgård i postlådan så jag vet vad jag ska ägna tiden som jag får över! Nu hoppas jag även ni får en trevlig helg:) Idag bilder på fina detaljer i finrummet...

Tycker om färgen på denna stolen, pläd från Ikea.


Lampskärm från Hemtex.

Blomstrande lyktor.

Naturens vackra.

Spets som gardinomtag.


Stolsdynor från Jotex.

Gillar det lilla extra på stolarna, som vi fyndade på Blocket.

Knoppar som går i samma stil som gardinknopparna.

Tänk vad mycket små detaljer kan göra:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...