måndag 6 augusti 2012

Krasse

Hejsan har varit lite dålig på att blogga nu i dagarna, men har varit så mycket annat att stå i:) Nu    längtar jag tills våra köksluckor kommer tillbaka från lackeringen, ska bli skönt med lite förnyelse i köket. Jag funderar på att byta köksbord och stolar med i och med att luckorna ska bli vita, jag kan tänka mig ett runt matbord denna gången. Men vi får se hur det blir med det! 

Sambon har börjat jobba igen vilket innebär att jag är hemma och passar Millie, och vad jag njuter:) Nu i dagarna tänkte jag visa er vad jag köpte på loppis! Idag lite bilder på denna underbara krasse, som verkligen lyser upp i rummet... 


Krasse i små glasvaser som pryder köksbänken.

Glada färger!


Vad lilla sötnosen växer, hon är en busig tjej:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...