söndag 26 augusti 2012

Bastun

Hej alla fina läsare! Hoppas ni har haft en underbar helg trots att vädret inte har varit på topp! Jag tror minsann jag har svårt att inse att sommaren snart är över, synd bara att man inte fått så  mycket sol på sig. Jag har inte alls haft de sommarkänslorna som jag brukar ha men har försökt njuta av de fina dagarna som varit:) Nu har min sideboard kommit på plats också så håll utkik efter bilder....

Ni får en titt på familjens bastu idag. Den ligger nere vid vattnet hemma hos mina föräldrar. Förra sommaren så byggde de till och renoverade bastun och båthuset. Det blev stor förändring och kan säga att den används väl och att utsikten är så vacker!!


Vackra Mien.

Gamla redskap som pappa har fäst upp i taket.



Inuti bastun.





Charmig lampa som de har  gjort av gammal ek.

Finaste har koll ut över vattnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...