tisdag 28 augusti 2012

In the garden

Idag hade jag förväntat mig fint väder som igår, men det stämde minsann inte. Har varit motsatsen till igår, så har istället fått bli att ta tag i allt här hemma som kommit efter:) Ikväll har jag bakat äppelkaka och jissus vad det doftar ljuvligt av nybakat med äpplen och kanel!I Imorgon kommer tjej gänget på besök så passade på att baka något gott, receptet kan jag lägga ut här sen:) I övrigt är vi snart klara med köket så snart kommer det bilder. Nu blir det en kopp te och inspiration i nya Leva& bo tidningen:) Sov gott!

Höstkänslor


Min första Scabiosa. i full färd med att gro.



Jag planterade ut en inomhus hortensia förra sommaren och nu i år har den till och med börjat blomma:)




Enorma krasse.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...