torsdag 23 augusti 2012

Ännu ett fönster...

Idag får ni en titt på den nya möbeln som har fått flytta in på toaletten, alltså ännu ett fönster. Ja varför inte passa på att fixa till fönster som ändå bara  står där hemma och samlar damm:) Men denna gången så får det agera tidningsställ. Det ända jag har gjort med det är att måla på ett lager med vit färg, för det var faktiskt i ganska bra skick från början. Det är nog en möbel som jag har blivit lite smått förtjust i! Känns  som att den passar överallt och är inte något stort och klumpigt, så smidigt så...

Imorgon är jag ledig känns lustigt jag som är van vid att jobba på fredagar. Men inte denna för imon blir det en runda till stan, får väl se om jag hittar det jag tänkt mig! Och jag ska försöka njuta av känslan att vara ledig en fredag:) Kära läsare, ha det gott!

Bara rutan högst upp som är borta, resten är kvar.

Såklart att några utav mina favoriter får hänga där,



Vad tycker ni om den?:)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...