onsdag 8 augusti 2012

Loppisfynd

Hej alla fina läsare! Imorgon är det jobb för min del och jag har tagit vara på tiden av min ledighet. Dagarna har varit i full gång med att måla,rida, städa och myst med Millie.Jag är igång med att måla om hallmöblerna och bilder kommer på det när jag är färdig. Men jissus vad lite färg kan göra skillnad. Jag kommer nog aldrig tröttna på att måla och fixa till möbler, så himla roligt! 

Idag får ni en del av bilderna från vad jag köpte på loppisen, har alltid svårt att välja ut några få bilder så blir ofta många:)

Nya fynd har fått sin plats på köksbänken.


Vackert silverfat med torkade blommor i.

Koppar ifrån Greengate som jag beställt från Jolins Home.


Fina silverbestick.


Min nya favorit i porslin är Greengate.

Sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...