onsdag 22 augusti 2012

Gott och blandat

Kom hem från träningen för en stund sen , skönt att den har kommit igång igen. Jag tränar powerbox varje onsdag, verkligen en rolig träningsform. Förutom den så rider jag och springer i veckorna. Skönt när man känner att man mår bra av att hålla igång! Igår var jag en runda på Ikea och hittade bland annat ett sideboard som nu är under ommålning:) 

Nu har jag satt in den nya möbeln och det blev fint, lovar att bilder kommer.Och jag visar bilderna på köket så fort vi har fått upp allting:) Ha det härligt!

Olika glasvaser som pryder fönstret i hallen.


Lite gott och blandat med hyperikum,tragelium, ammi majus, eucalyptus och kvistrosor.


Eucalyptusen kan man torka och de håller sig fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...