måndag 27 augusti 2012

Förändring i hallen

Efter en härlig dag som startades med en ridtur i skogen och fortsatte med sol&bad nere vid bryggan. Så avslutade jag med en kvällsrunda med hundarna :) En toppen dag!

Foton från hallen, jag har målat om hall möblerna till vitt och passade på att ändra om lite där med:) Tack för titten mina läsare<3 

Från början va hatthyllan träfärgad men valde att äntligen ta tag i att måla om den i vit färg.

Pappersburkar från Miljögården. Den nyaste är den lila som är köpt på Annalunda ting, en mysig butik som jag kan rekommendera att besöka.

Hela rummet blev betydligt mycket ljusare efter målningen.

Bricka och ljuslyktor från Ikea.



Gillar verkligen färgen på denna lyktan.


Kruka från Lilla Hjärtat med silverfall i. Söt plåtskylt från Íb Laursen.

Målade om en gammal trälåda i matchande färg till lycktan.

Tror jag har fått lite dille på olika nyanser i turkos/grönt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...