onsdag 21 mars 2012

Vårkänslor på hög nivå!!

Underbara vååår, kan man blir annat än glad när solen skiner och det doftar vår i luften? Jag njuter till fullo av denna vackra årstid, vår och sommar är mina absoluta favoriter. Nu när all grönska börja väckas till liv och det bli ljusare på kvällarna. När man kan börja vara i trädgården och pyssla. Igår bestämde jag mig för att försöka odla upp körsbärtomater och paprika, får väl se hur jag lyckas. Idag har min lediga dag bara runnit iväg,har hunnit med lite shopping och en mysig ridtur på min pålle Faksen. Jag har två stycken hästar, ett nordsvenskt sto som heter Roletta och en korsningsponny som är valack och heter Faksen. Så mycket av min fritid går till mina två godingar som jag har i ett stall hemma hos mina föräldrar. Jag har hållit på med hästar sedan barnsben och haft foderhästar till och från under åren. När jag var 14 år fick jag min första egna häst Faksen, så i år har jag haft honom i 8 år. Vad tiden rinner iväg och vilken LYCKA!! <3


 Faksen

Roletta


Fina penseer i soppterrin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...