tisdag 27 mars 2012

Spets och rosor

Det är något visst med spetsband och rosor, de passar så vackert ihop och det blir genast en romantisk känsla över det. Jag använder väldigt mycket spets i planteringar, kransar, buketter ja i det mesta :) Nu är jag snart färdig med en sak som jag har målat, kommer bilder när jag satt upp det. På torsdag ska jag på inspirationskväll..mer få ni veta då:) Ha en fortsatt bra vecka!

Visst är det vacker färg på nejlikan?


Här är romatiska buketter med fin spets i:)


Rosor,nejlikor,allium,galaxiblad och rosa ludd som jag lindat som en strut runt stjälkarna,

2 kommentarer:

  1. Vilken jättefin blogg du har Lovisa! Verkligen inspirerande. Vi ses väl till påsk? Stora kramar från kusin Karin

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt Karin, roligt att höra:) Ja det gör vi, va längesen vi sågs nu ska bli trevligt!! Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...