måndag 19 mars 2012

Butiksvisning:)

Idag har det varit jobb på schemat och då passade jag även på att ta lite kort i butiken som jag tänkte visa er. Ni får en liten kik resten får ni se en annan dag. Jag har snart jobbat på blomsterbutiken Lilla hjärtat i 1 år, jissus vad tiden rinner iväg. Jobbet trivs jag utmärkt med, tycker om det kreativa och allt skapande. Det bästa är att jag och min arbetskollega Anna som äger företaget har precis samma stil. Skönt det så man trivs med stilen där man jobbar. Imon blir det att byta till en söt hissgardin i sovrummet. Tycker det är så roligt med gardiner, finns så mycket att välja emellan det som kan vara lite svårt ibland. Kan hoppas på bättre väder imon med för idag har det blåst, blåst och åter blåst. Ha det fint!:)

Bröllopsrummet där en hel del inredning finns.




Vackra heaven rosor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...