lördag 31 mars 2012

Vackra ting:)

Vilket vändning i vädret det har blivit, usch så trist med blåst och snö. Men är inte speciellt förvånad, trodde det skulle bli ett bakslag med snö men blundade för det. Idag har det varit fullt upp på jobbet, härligt. När jag kom hem så passade jag  på, när jag hade energi kvar att fixa lite här hemma med. I torsdags var jag nere på Hörnsjö Plantskola på vårkväll och det var massor med fina saker där. Hittade bland annat en fin vispskål från IB Larsen, älskar det märket finns så otroligt mycket fina inredningssaker därifrån! Har ni något favoritmärke bland inredning?Idag har mitt fina fönster fått komma upp i finrummet, nu är jag äntligen klar med det. Blev nöjd med resultatet och lyckades även få till den slitna stilen på det. Ha en härlig helg!:)

Såklart blev det pastell rosa:)



Vackra kort i handgjort papper.

4 kommentarer:

  1. Hej Lovisa! Jag gillar verkligen din blogg, underbart fint har ni de! Helt i min stil! ;) älskar också IB Laursens porslin och inredning, fick bl.a. vispskålen i vitt när jag fyllde år! Ha en fin Påsk! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hejsan Johanna:)tack så mycket, vad roligt att höra:)Ja de har så otroligt mycket fina saker:)man vill ha det mesta! Du har med det mysigt hemma!Tack desamma:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hörde att du utbilda dig till florist, låter toppen! Hur går det ?:)

      Radera
    2. Utbildningen går bara bra, går en grundutbildning i första hand sen får jag se hur jag kommer göra framöver.. Men det är verkligen något jag kan tänka mig att jobba med i framtiden :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...