lördag 24 mars 2012

En tripp i skogen..

Min dag började med en härlig ridtur i morse, det kan inte bli annat än en bra start på dagen. Faksen hade minsann också vårkänslor idag, extra pigg och med glimten i ögat;) Ja idag har jag njutit av vädret, precis som man ska göra. Har varit plockat mitt påskris tillsammans med Alice, en 4-årig Golden Retriver. Det är familjens hund, hon brukar få vara hos oss så fort jag är ledig.Ikväll blir det premiärgrillning och bastubad nere vid sjön, hoppas ni med får en härlig lördagskväll! Imon får ni kanske se en liten glimt av mina vårplanteringar:)

Full med energi, härligt!


Hortensia planterad i IB Larsen skål. Den passar så bra in i finrummet.



Så vacker färg!

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder!Önskar dig en underbar vårhelg. kommer ner nästa helg o njuter.... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar:) ja tack desamma vädret ha varit underbart i helgen:) då ses vi kanske kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...