söndag 11 mars 2012

Ny favorit

Nu har jag äntligen köpt Leila Lindholms nyaste bok Hello Cupcake, det har blivit min nya favorit. Hennes böcker är rena nöjet att titta i på alla fina bilder och mumsiga recept. Jag har hennes två andra böcker också och de är lika fantastiska. Idag så blev det bakning och såklart valde jag ett recept från den boken, det blev dumlecupcakes. De serverades med vaniljglass och hallon till och va jättegoda! Ikväll invigde vi de nya möblemanget i finrummet och det gick finfint. Kändes härligt att vi äntligen börjar bli klara med rummet och att det blev så bra. Igår blev det en tur till Ikea och där lyckades jag hitta en passande matta till rummet.Så nu är det bara jag som ska ta tag i att få in vitrinskåpet, så att jag kan börja måla om det! Jag har även hunnit med att pyssla lite inne, bilder på det kommer snart.Hoppas ni ha haft en trevlig helg i det underbara vårvädret!


Passar perfekt i hyllan:)

Så härliga bilder, pastellfärger härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...