söndag 25 mars 2012

Pysseltime!

Ännu en dag har njutits ute i det fina vädret, vem vet hur länge detta håller i sig? Hoppas verkligen vi slipper mer snö iallafall men det vet man aldrig. Idag har jag haft en trädgårds- och planteringsdag, så roligt och plantera fina vårväxter. Så nu har det blivit vår på altanen med och nu är det bara trädgårdsmöbler som jag är på jakt efter. Det är svårt med möblerna i och med att jag inte riktigt vet hur jag vill de ska se ut. Men letar för fullt så få väl se om jag finner ett fint möblemang snart. Blev lycklig idag när jag plockade årets första bukett med vårsippor, det är verkligen vår för mig. Ni får en liten kik på altanen idag, hoppas ni ha haft en bra helg!

Svårt att välja vad man ska ha för penseer , finns så otroligt många olika färger:)

Tycker den serien med krukor är så söta.



Hittade fina gamla fat och krukor hemma, som kom till användning!

Fint slitet bord som passar på altanen, skulle dock vilja måla om till vitt där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...