onsdag 30 januari 2013

Mer från Tomtebo

Längtar redan till helgen då vi ska har gäster på middag, hinna rida när det är ljust och på inspirationsdag på Tomtebo. Och det är ju redan onsdag idag så snart är det helg, härligt! Jag ska försöka kurera mig nu i dagarna så jag känner mig helt pigg från förkylningen inför helgen....Får blir  te och kika i inredningstidningar ikväll, men först en runda till hästarna såklart!Mysig onsdagskväll på er<3

Visar ännu mer bilder från Tomtebos stoooora snittblomskyl....


Dubbla tulpaner i härlig lila färg...

Älskade papegojtulpaner.


Jag är smått förälskad i allt vad tulpaner heter för tillfället:)

Vaxblomma


Delfinium Völkefriden påminner om studenten, vi brukar alltid ha den hemma då...
 

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...