söndag 13 januari 2013

Julstjärnornas sista glimt...

Tyvärr har inte helgen bjudit på någon sol hemma hos oss men vi hoppas på det i dagarna, för är ju betydligt ljusare när vi fick lite snö också! Helgen har för övrigt bjudit på jobb, städning, ridning och ikväll har vi haft sambos föräldrar på fika så har haft en härlig helg:) Förresten tänkte höra med er läsare om det är något ni önskar jag ska blogga om/lägga upp bilder på?? Kom gärna med förslag!

När jag städade ut julen ville jag såklart inte kasta mina fina julstjärnor så nu har jag istället de som snitt, de är hållbara och vackra...

På skänken i tvrummet just nu...

Den söta lilla skålen är ett loppisfynd, nejlika och skimmia pryder där i.

Är så nöjd över mitt tårtfat:)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...