torsdag 3 januari 2013

Fin vägghylla

Denna lediga dagen har verkligen gått fort, har varit och ätit med fina vänner på stan och även hittat lite fynd på rean. Annars tycker jag mest att jag brukar hitta allt annat som är på ordinarie pris.Sen har jag en glad sambo här hemma för idag har Millie varit duktig och jagat älg ordentligt för första gången, ett stort framsteg för henne:) Tänk att tiden går så fort, Millie är nu 9 månader och jag tycker inte det alls var längesen vi hämtade henne. En liten, nyfiken,pigg och underbar flicka är vad hon är!

 Imorgon är det fredag vilket betyder fikadags på jobbet, jag kommer bjuda på chokladkaka med nougattäcke. Lägger ut receptet på bloggen någon dag. Fortsatt fin vecka!

Nu har jag satt upp min fina hylla från butiken, den är ifrån Madleys. 

Glasflaskor Miljögården, muggar Greengate.


Zinkhyllan passar så bra i köket, har även ett diskställ i zink som ni ska får se någon dag. 
Millie på hal is i mellandagarna.




2 kommentarer:

  1. Vilken underbart söt hylla! :) Kram Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja den är riktigt fin:) Hoppas allt är bra med dig! Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...