måndag 14 januari 2013

Greengate Summer Collection

Godkväll fina ni! Vad jag gillar att sitta och titta runt på nätet efter inspiration, finns så otroligt mycket! Och som alltid när man går mot en ny årstid så är jag sugen på nya saker och funderar och planerar hur man vill har det i sin inredning:) Något som jag fortfarande är på jakt efter är ett  annat matbord och stolar, har för nuvarande ett från Ikea. Känner att när kökets målades om så ville jag byta ut möblerna, gärna till ett runt bord med pinnstolar eller liknande. Men snart finner jag väl möblerna jag vill ha, för skam den som ger sig:) 

Fastnade för den nya sommar kollektionen som Greengate har, man kan inte bli annat än förtjust i deras produkter, man vill ju ha allt!!



Underbara textiler.



Precis min stil, blomälskare som man är:)
Vad tycker ni om kollektionen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...