lördag 16 juni 2012

Studenttiden över

Hejsan, hoppas ni har en trevlig lördagskväll! Nu var student och skolavslutningar klara för denna gången, har varit intensivt arbete men jätteroligt:)Så nu laddar vi för midsommar på jobbet istället. Idag så hittade jag blåklint, det är något som måste vara med bland midsommarblommorna. 

 Förresten snart kommer det äntligen bilder på mitt vitrinskåp, det har tagit tid för vi ha väntat på en ny ruta som nu är ditsatt. Så håll utkik! Nu tillbaka till lördagsmyset och så vill  jag önska er en fortsatt trevlig helg mina underbara läsare:) Idag lite blommor från Lilla Hjärtat som vi hade under studentveckorna!

Allium Gigant, luktar gott och är pampiga!

Underbar färg på ros..


En välfylld kyl:)


Dahlia

Häftig nejlika som är grön.


Hittade bilder från när jag tog studenten, vilka minnen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...