tisdag 26 juni 2012

Höstväder?

Fy vad trist detta väder är , känns verkligen som höst ute och vi är i slutet på Juni!  Hann i allafall ut på en kvällsrunda i skogen med Alice mellan uppehållen och då visade sig till och med solen:) Blev glad över solen den stund den visade sig. Det som är positivt med regnet är att det växer bättre. Jag går en runda varje dag i trädgården och kikar om det har hänt något och snart kan jag börja ta in av ruccolan:)


 Idag får ni se bilder på en stol som jag fyndade på loppis och har fixat till! Ha nu en fin vecka trots vädret och tack för att just DU läser min blogg , det värmer;)


Stolen fyndade jag för 30 kronor.

Den var blå från början så det jag har gjort är att jag har slipat fram den slitna stilen.





Den står inne i finrummet och jag tycker den bryter av bra mot det vita:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...