onsdag 6 juni 2012

Ljuvliga sommarblommor:)

Hejsan! Vet att  det för tillfället är många inlägg om blommor, men jag kan inte låta bli. För det är just nu det är som vackrast ute och så är det ju framför allt ett stort intresse:) Idag fick jag verkligen sköna sommarkänslor, jag var ute och gick och plockade massor av blommor längs vägen och i trädgården. Så himla vackert är det med alla dessa färger och former, gjorde en stor bukett som jag gav bort till min kära mormor:)

 Nu blir det att fira nationaldagen har bakat en kladdkaka med kokos och vit choklad, aldrig fel med kladdkaka. Passar mig perfekt som är chokladälskare:) Hoppas ni en trevlig nationaldag! 

Behöver jag säga annat än en ljuvlig sommarbukett:)




Midsommar känslor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...