söndag 3 juni 2012

Mina fina presenter

Vilket varierat väder det har varit idag, ena stunden sol och i andra molnigt och blåsigt! Hoppas på att ett högtryck ska komma hit:) Idag har jag börjat på mina pallkragar så nu är det mina frön som jag ska så med. Har även planterat hortensia, astillbe, bondpion, daggkåpa, rabattros och jordgubbar. Så nu får jag bara vänta och se om det blir några blommor. Imorgon ska jag börja fixa till ett av mina loppisfynd, alltid lika roligt! Hoppas ni får en fin vecka framför er:)Idag får ni se lite av presenterna som jag fick, som jag blev så glad över.


Perfekt kakburk.

Doftande små tvålar.

En fin orkidée.


Vinglas från Ittala.

Söt duk från Greengate, ljuslyktor från Ikea.


En ekplanta, som min släkting lyckats driva fram genom ett ekollon.

Gulliga hjärtan.
En bakbok, perfekt för mig som älskar att baka.
  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...