fredag 29 juni 2012

Älskade ljuslyktor:)

En sak som jag är väldigt förtjust i är ljus och vackra lyktor. Jag resonerar som så att det aldrig kan bli för mycket lyktor, finns alltid plats för någon till:) Och det är ju dessutom väldigt mysigt med tända ljus! Ska köpa en stor ljuslykta att ställa på uteplatsen , men har lite svårt att välja bland alla. Men idag får ni iallafall lite kort på mina senaste inköp av ljuslyktor.Trevlig helg på er alla! Imorgon blir det jobb för min del, men sedan är det helg för mig också och då ska det göras saft och njuta av ledigheten:)

Lyktorna är från Domino.



Detta är egentligen glas , men jag tycker det går toppen att använda till ljus.

Fint med frostat glas i en ljusrosa ton.

Miljögården är dessa glas ifrån.

Fint underlägg ifrån Miljögården.


Ett glaskupa där ljuvliga jasmin fått sin plats:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...