söndag 10 juni 2012

Sommardukning..

Inte länge kvar tills man kan plocka massor av goda sommarbär och frukter,vad jag längtar:) Det är så himla gott och finns mycket man kan använda bär och frukter till i desserter eller bara äta och njuta av de precis som de är. I år ska jag försöka mig på att göra egen jordgubbssaft och även fläder som är så gott. Kan ju säga att jag blev glad idag när jag fick se att våra smultron i trädgården börjar mogna.

 Igår hade vi fina vänner på middag här och var så himla härligt att sitta ute och äta och ha kvällssolen i ryggen:) Grillat och vin, det är njutning och sommar! Vill önska er alla en härlig vecka:)

Underbara bär..

Somrig dukning


Vad passar då bättre om inte blommiga servetter till:)


Gerberor som lyser upp med sin fina färg.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...