tisdag 5 juni 2012

Beautiful

I söndags när jag var ute och gick hittade jag massa alchemilla längs vägen och jag blev så glad, hur många gånger jag än har gått den vägen har jag inte funnit de förrens nu:) Alchemillan är en blomma som jag tycker är så fin att använda i buketter, och jag har därför passat på att planterat blomman i landet. Ni som är lediga imorgon, njut för fullt av det och så vill jag önska er alla en trevlig nationaldag:) Jag är ledig imorgon och har en del att fixa i trädgården och lite andra projekt,spännande!


Smörblommor tillsammans med Alchemilla.

Det är något visst med gult och lime på sommaren...

De sista syrenerna, helt ljuvliga:)


Hade en goding till hjälpreda i trädgården:)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...