söndag 29 april 2012

Smyckesskrin

Det luktar vår ute och man kan inte säga annat än att det luktar gott, fåglarna kvittar för fullt och solen skiner:) Underbart!! Det gäller och njuta för fullt nu, för det är mycket som slår ut och  ibland kan man nästan känna att det går lite väl fort. 

Börjar snart bli färdig med vitrinskåpet, ska målas och fixas lite till på det, sedan får det flytta in i finrummet. Jag vet redan vad mitt nästa projekt kommer bli, mer får ni veta när jag kommit igång:) Jag köpte en trälåda med fack i som ha blivit mitt nya smyckesskrin och idag få ni en titt på det. Nu ska jag bege mig till en fin vän, njut nu av våren!!


Så himla läcker färg!

Perfekt att ha smycken i :)


Plockade in lite vackra blommor..


Få aldrig nog av vårblommorna!

2 kommentarer:

  1. du få lägga upp bilder på vitrinskåpet lovisa:)låter lovande!

    SvaraRadera
  2. Absolut det ska jag göra, så fort det är färdigt så kommer bilder:) ha de gott!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...