onsdag 25 april 2012

Gammeldags klocka

I måndags så fann jag en fin klocka som jag bara va tvungen att köpa:) Jag har letat ett tag efter en lagom stor klocka som man kan ställa på en byrå eller liknande. Gamla klockor är så charmiga och alltid lika roligt när man hittar en som faller en i smaken. Fast ha flera som jag hade kunnat köpa men ibland måste man välja:) Och det behövdes faktiskt en stående klocka här hemma, vi har än så länge bara en som sitter på väggen.



Imorgon ha jag ledig dag, så tänkte försöka måla mitt skåp igen och ska även köpa färg för har ett nytt projekt som ska fixas till. Mer får ni vet när jag har kommit igång! Håller även tummarna på finare väder....nu ska jag dra iväg på träning. Ha det fint!!


Klockan är från Miljögården.


Vad tycker ni om mitt nya inköp?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...