torsdag 19 april 2012

Med det lilla extra...

Vad mycket piggare man blir utav att det är ljust längre på kvällarna, skönt när man känner att man hinner va ute lite efter jobbet:) Är så nyfiken på mina tulpanlökar som jag ha satt, vill se hur de nya sorterna ser ut. Så varje morgon ta jag en runda i trädgården och kolla hur mycket de växt, för det går riktigt fort nu.


Idag får ni lite bilder från Lilla Hjärtat, ha varit jobb idag och imorgon med sen tar jag helg:) Vad det lilla extra i buketter eller i planteringar kan göra stor skillnad och tur är väl det! Ha de fint.


Härlig bukett med kryssantemum, rosor, nejlikor, kvistrosor, orkideé klocka och araliablad runtom.


Lime är en bra färg, passar fint till allt:)

Så typiskt mig...pastellrosa och spets:)

Fin kopp från Miljögården.

Ni får gärna lämna en liten kommentar!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...