fredag 27 april 2012

Memories..

Vad roligt det är och sitta och kolla igenom sina bilder på datorn. Önskar bara att jag skulle bli duktigare att framkalla bilder, ännu roligare att förstora extra fina bilder! Och vad mycket minnen det ger när man kollar tillbaka på de:) Kikade en del på bilder från när jag gick på gymnasiet och jag kan inte fatta att det till sommaren är 2 år sedan vi tog studenten. Vart tar tiden vägen?? Men har verkligen turen att jag får jobba med det jag älskar att hålla på med:)


Kommer visa lite bilder ifrån en skyltning som vi gjorde i butiken på skolan, tycker det va passande med våriga och härliga färger! Har för mig att vi hade som tema lantlig miljö och att använda en del naturmaterial. Det var väldigt lärorikt och roligt att få planera och fixa allt inför skyltningen!


I helgen blir det jobb, umgås med nära&kära, ridning och målning:) Vill önska er alla en härlig helg!



Så vacker färg på rosorna.


Hjärtan på tråd alltid lika fint.



En dekoration där vi stuckit blommor emellan pinnar.

Så vackra färger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...