måndag 16 april 2012

Chokladfröjd!

Då så var det måndag igen ny vecka, jissus vad veckorna rinner iväg. I helgen testade jag att baka två nya chokladkakor och den ena lyckades jag med men den andra mätte jag lite fel;) Men den blev  till slut också god! 

Har haft godingen Alice hemma i helgen, hon tycker det är spännande att vara här. När hon är här så brukar hon alltid ha ett eget täcke att ligga på, så det första hon gör när hon kommer in är att springa till dörren och ställa sig och titta. Då vill hon såklart att man ska öppna och hämta hennes täcke, så söt så:) Vädret har varit toppen i helgen och jag har börjat planera hur jag ska göra i trädgården. Hoppas er helg ha varit toppen, nu beger jag mig vidare till jobbet!

Chokladpaj med smulströssel.

Alice älskade täcke med döskallar på:)
                               
Kladdkaka med kolaglasyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...