fredag 13 april 2012

En titt in i sovrummet:)

Hejsan:) Idag är det fredag, så härligt med lite helg! På fredagar har vi fika på jobbet och det är aldrig fel med något sött enligt mig:) Idag får ni lite bilder på vårt sovrum, jag gillar färgen på fondväggen som var målad när vi flyttade in. Det svåra kan vara att matcha färger där i och med att jag ha hittat ett överkast som är blommigt. Få väl se om jag kan hitta något som passar fint in. Möblerna var träfärgade från början men valde att måla om de till vitt, passar bra ihop med hyllorna.

I helgen blir det lite bakning, ridning, födelsedagsfirande och om det är fint väder lite pyssel i trädgården. Jag ska testa att baka två nya kakor och det är alltid lika roligt att se hur resultatet blir:) Ha nu en fin helg!!



Kuddar från HM, Indiska, överkast Jotex. Lite roligt för det virkade överkastet har min gammelfarmor gjort:)


Den svarta ställningen är egentligen en nyckelhängare, men ha valt att hänga smycken på det. Praktiskt!

1 kommentar:

  1. Vi har också överkast som gammelfarmor gjort :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...