torsdag 5 april 2012

Mitt i påskruset

Vilken härlig dag på jobbet, massor att göra nu mitt i påsken och det höjer stämmningen! Ännu mera när man får söta påskkärringar på besök när man jobbar. Nu känner jag verkligen att det är påååsk:) Min påsk kommer bestå av jobb,goda middagar, pyssel hemma, umgås med familjen och nära & kära, härliga promenader, ridturer. Sen får jag ju inte glömma godis förstås! Imon blir det att fylla äggen med godis och pyssla det sista hemma. Ni kommer att få se bilder på min dekoration också. Idag blir det lite bilder från Lilla Hjärtat. Ha en härlig påsk gott folk:)


Påskig dekoration.

Vem hade inte blivit glad för denna buketten?

Eller denna?


Celosia argentea - tuppkam.

Fina påskfärger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...