måndag 15 december 2014

Tredje ljuset tänt...







Heej fina ni, hoppas ni har haft en underbar helg och en mysig tredje advent!! Jissus fattar knappt att det snart är julafton, jag tycker ju alla förberedelse innan är det absolut mysigaste. Som igår så satt jag och skrev julkort, med tända ljus och julmusik. Vårt vackra vinterväder vi har haft i helgen har jag såklart njutit av, frostigt och solsken så fint. Så igår var jag och Millie ute på en löptur och senare fixade jag fint på veranda i eftermiddagssolen!!Ja man får njuta till fullo nu innan...Vill välkomna alla nya följare både här på bloggen och på Instagram, hoppas ni ska inspireras och tusen tack för att ni kikar in här!!Vintriga kramar Lovisa

Dessa vackra blomster pryder tvbordet just nu...


Polkagrisar är ju en favorit vid julen, både goda och fina att ha framme.

Min fina zinkkruka är fylld med hyacinter,taklök,malusäpplen,kuddmossa,eucalyptus och mjuken.
Min andra söta adventljusstake,så enkel men så söt!
Älskar dessa gamla julmotiven på korten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...