onsdag 3 december 2014

Pryd dörren i jul...

 
Nu när julen börja närma sig får man ju inte glömma bort att hänga upp en fin krans på dörren. Jag bara älskar att binda kransar och speciellt i dessa tider, finns så många fina material att jobba med och man kan variera alla så otroligt mycket. Mina absoluta favoriter är mjuken,spansk mossa och eucalyptus. Just nu hänger det en stjärnkrans på min dörr som är klädd i mjuken och spansk mossa, lovar att bilder kommer. Dessutom har jag gjort det riktigt vintrigt och fint på vår veranda!!Önskar alla en underbar onsdag!!
 
Efter jobbet idag ska jag hem till en fin vän och baka lussebullar&julgodis, det ska bli så mysigt!!Här några vackra kransar som säljs på jobbet...
 
 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...