fredag 5 december 2014

Denna vackra julros..







Ljuva fredag och helgen står för dörren! Helt underbart tycker jag, en helg som är fylld med jobb, ridning och julmys i all enkelhet! Imorgon kommer fina vänner på glöggkväll hos oss, så ikväll ska det bakas något gott som vi kan bjuda på. Söndagen ska jag och min goa chef göra julgodis,baka och slå in julklappar, ska bli så mysigt lika roligt varje år!! Vad har ni för roliga planer för helgen?? Här står jobb på schemat, mer julkransar ska bindas och nya färska buketter ska göras!Ha nu en riktigt finfin fredag!!
 
En storslagen favorit hos mig såhär på vintern, denna söta julrosen. Denna julrosen utan blad funkar perfekt att ha inne som ute och jag bara älskar den...
 
Här fina planteringar till jobbet, i en råglaskruka.
Fylld med mossa,mjuken och enkelt dekorerad med fint band och en liten skylt!

Visst är det vackert??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...