onsdag 17 december 2014

Älskad-Saknad

Hej!! För en vecka sen hände det absolut värsta tänkbara. När jag kom på morgonen och skulle släppa ut hästarna så låg Faksen ner som han brukar. Men det värsta var att han inte kunde resa sig upp, hans bakben hängde inte alls med och jag förstod ganska fort att det var allvarligt. Veterinären kom ut och hon undersökte honom men konstraterade att det inte fanns något att behandla med. Så då kom den sanna mardrömmen att vi fick låta min finaste vän somna in. Troligen trodde veterinären att det var någon typ av nervrologisk eller muskelsjukdom. Ja jag kan säga att mitt liv rasade samman och det gör så otroligt ont i mig att han inte finns vid min sida längre. Jag känner att jag behöver tid att läka ihop, det är sån fruktansvärd sorg när ens älskade djur går bort. Han var verkligen min andra hälft och kärleken&saknaden till denna underbara häst är helt obeskrivlig!!Vi fick många härliga år tillsammans och de fina minnena kommer alltid leva kvar! Kramar




1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...