måndag 8 december 2014

Gnistrande vinterbuketter


Hoppas ni har haft en fin helg och en skön andra advent! Helgen har gått fort och i lördags hade vi vänner hemma på glöggkväll, så trevligt! Igår bakade vi lussebullar och gjorde julgodis hela dagen, med härlig julmusik i bakgrunden.Så jag har haft en riktigt härligt helg med skön julstämning i kroppen! Nu i veckan kommer virket till sovrummet så nu ska projektet drar igång ordentligt, så roligt att få komma igång. Skön dag till er allihop! Ni glömmer väl inte följa mig på Instagram där jag heter ljuvliga lavendel, där uppdaterar jag oftare! Så välkomna!!
 
Krispiga,gnistrande vinterbuketter, helt i min smak såhär års. I dessa en härlig blandning av kryssantemum,alstromeria,hyperikum,nejlika, brudslöja,salal och ett vaxat glittrande äpple i mitten!
 
 
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...