fredag 28 september 2012

Nytt på kuddfronten

Som ni kanske minns så var jag sugen på att köpa lite nya kuddar till sofforna, och sagt som gjort så fann jag fina kuddar på Hemtex. Jag kände att nu ville jag ha lite kuddar som går i beige, brunt och vitt, passar fint med det nu till hösten:) Passade även på att byta ut lite filtar, känner att den rosa quiltade pläden inte riktigt hörde hemma där nu...

Och nu börjar det infinna sig lite resfeber hos mig, är alltid en speciell känsla när man ska åka iväg. Ska bli så otroligt skönt och jag som längtat till den dagen vi åker, imon bär det av mot Turkiet. Kikade lite på hur vädret är där för tillfället, och det är strålande sol och 33 grader kan inte bli bättre än så!! Ni kan följa mig på bloggen ändå, jag har gjort tidinställda inlägg så håll utkik:) Nu blir det att forsätta packa, sedan promenad med hundarna och en ridtur i skogen....Ha det nu så himla bra mina läsare!

Tycker om att ha mycket kuddar och plädar i soffan:)
Kuddar från HM,Hemtex och Ullared.

4 kommentarer:

  1. Så fina. Det ser mysigt och inbjudande ut.
    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, mysigt nu till hösten:) Tack desamma!

      Radera
  2. Snygga kuddar! ha de toppen på er resa nu! Julia <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så hemskt mycket, det ska vi verkligen ha:) o du få ha det så bra! Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...