onsdag 26 september 2012

Klockljung&Prydnadskål

Här hemma går dagarna för tillfället att fixa&packa inför resan, planering om hästarna och lite städande.  Tycker om att ha det städat när man åker iväg, för är alltid skönt med ordning och reda när man kommer hem från semestern:) Har även fått upp mina nya gardiner från Jotex, tänkte visa er någon dag, Min nya plantering till trappan har kommit upp och här inne så är det höstmys med tända ljus och en god kopp te! Önskar er alla en fin kväll,det värmer att ni läser min blogg:)

Mysig plantering med prydnadskål och klockljung.


Stövlar som jag gjutit i betong, passande i höstens regn.

Kockum spann.


Dekorativt med äpplen.

Så söta klockljung, en favorit bland alla ljung.

Jorden har jag täckt med vackra ting från naturen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...