söndag 9 september 2012

Höstig bukett

Det känns i luften att det är höst på riktigt och framför allt att det blir mörkare på kvällarna. Hösten är en mysig årstid då det finns  mycket fint att plocka ute i naturen, man får så himla mycket skaparglädje och idéer:) Tända ljus är ett måste varje dag hos mig, jag älskar att ha tända ljus och framför allt på hösten och vintern är det ännu mera en mysfaktor! 

Jag skulle göra det lite höst inspirerat inne nu men har minsann inte hunnit med det i helgen. Så imorgon får det blir av, ska bland annat ta fram mina nya kuddar till soffan. Jag älskar att bara gå hemma och plocka&pyssla:) Idag får ni kort på en bukett som jag gav till min sambo när han fyllde år. Njut av söndagskvällen:)

Bukett med nåldyna,solros,texasgräs och steel grass, nypon och bärljung.

Läckra varma färger nu till hösten...





Hållbar bukett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...