torsdag 20 september 2012

Denna pryder min dörr just nu..

Vad jag älskar att göra kransar, särskilt på hösten när det finns massor utav inspiration ute i naturen kan ju inte blir bättre:) Jag gjorde en krans till min dörr i helgen som man fick en sådan höstvärme av! Det är en halmstomme lindad med massor fina lönnlöv. Sedan har jag limmat på nypon, äpplen och kastanjer, allt är endast från naturen. För att piffa till den lite satte jag lite pärlor i olika storlekar i cerise och genomskinliga. O vilken färgklick dörren förvandlades till:) 

Det är riktigt höstrusk ute, regnar från och till. Är dessutom kallare ute, så efter jobbet kommer kvällen spenderas i stallet. Blir att fixa i ordning det sista så att hästarna kan stå inne på natten.
Få aldrig nog alla varma färger på hösten.
Nu blickar vi åt helgen, ha det så gott:)

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...