onsdag 5 september 2012

Köksön

Idag får ni se bilder på köksön som nu har kommit på plats i köket. Jag köpte den på Ikea och valde att måla den vit, i äggskalsvit som resten av köket är. Det var en del jobb med målningen i och med alla delarna, men som jag bruka säga bara man blir nöjd så:) En perfekt avlastningsyta i vårt kök, det är inte så många skåp och lådor så kände att jag behövde någonstans att ställa formar och dylikt! Och det är så smidigt att ha den, lätt att flytta på det för är hjul på ena sidan. Nöjd med köp och resultat:) 

Imorgon blir det kalas för min sambo som fyllde år igår, så blir bakning av snickers tårta bland annat, ska bli spännande att smaka:) Alla läsare ha det så bra, blir så glad när ni läser min blogg!


Skönt att vi börjar bli färdiga med köket, en av mina drömmar är att fixa golvet men vi får väl se:)
Porslin från bland annat Ib laursen och Sia,

Sockerkaksformen, ett av mina senaste fynd på loppis.

Tycker om marmeladburkarna från Chic Antique.

Så goda persikor som är från mina föräldrars trädgård.


Detta uppläggningsfatet har jag med köpt på Östregård.

Passade bra mot murstocken.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...