söndag 14 september 2014

Nytt stall

Vad härligt att vi har fått lite solsken på oss denna söndagen. Jag började min dag med en löptur med Millie. Sen lite fix här hemma sen blev det en skogstur så jag har njutit av vädret, ja man får minsann passa på! Har ni haft en fin söndag??Här följer vi valvakan med mys med tända ljus och fruktsallad, spännande och se hur det blir! Mysig kväll!

Idag får ni bilder på hur stallet ser ut nu efter renoveringen. Jag kan säga att jag är otroligt nöjd över all tid vi har lagt ner på den för slutresultatet blev toppen. Detta är ju ett litet stall men jag tror att både hästarna och jag kommer trivas kanon. Boxarna valde jag att måla med en lasyrfärg då virket var helt nytt ville jag inte täcka det helt. Det blev stor skillnad när de träfärgade väggarna fick vit färg. Så himla ljust och fint, ja jag är grymt nöjd!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...