måndag 8 september 2014

Bonde söker fru bröllop

Då var ännu en helg förbi, hoppas den har varit bra! Gårdagen gick till det sista fixet inför hästarna ankomst. Så nu har hästarna flyttat in hos oss och det gick toppen, känns jätteskönt att ha de hemma nu. Men samtidigt lite lustigt då jag alltid haft hästarna vid mitt barndomshem. Så nu är det dags att få de hemmastadda och testa de nya ridvägarna här runtomkring. Bilder på det färdiga stallet kommer såklart upp här på bloggen, ni som följer mig på Instagram har redan sett ett smakprov därifrån så välkomna att följa mig där!!Fin måndag till er, här hemma kikar jag igen hur det gick i gårdagens Vm-final och håller tummarna för att Roffe tar ett pris!!Han är grym den mannen!

I början av Augusti gifte sig Bonde söker fru paret Marie-Louise Rungegård och André Ödegård. Det var de som träffades innan programmet spelades in och därför var Marie-Louise aldrig med i programmet. Vi fick äran att göra den vackra brudbuketten till deras dag och helt ljuvlig blev den. En bukett i ett oasishjärta med sweet avalanche&vendela rosor, tillsammans med murgröna och hjärtan på tråd....











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...