fredag 19 september 2014

Mor&barn bukett

På morgonpromenaden idag med Millie hade jag den obligatoriska kassen med mig. Om höstarna får nästan alltid en kasse följa med mig på rundorna, för jag hittar ofta massor av fina saker i naturen som får följa med mig hem. Ja det är verkligen naturens skatter, genast när det plockas kommer tankarna till vad jag ska tillverka av de. Det blir oftast vackra kransar och en del får följa med till jobbet...Sista jobbdagen innan jag tar helg och ikväll härligt fredagsmys med god mat!Fredagskramar till er!!

En underbar känsla när jag fick göra en Mor&barn bukett till min kära syster. Ja att bli moster är verkligen fantastiskt!!

 



Prydnadskål,ammi majus, memory lane rosor,veronica och pistache.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...