tisdag 4 februari 2014

Varmaste tack till er!!

Åh vad underbart att solen visar sig idag, man blir så glad och får härlig energi. Den får gärna stanna ett tag så man får lite solstrålar på sig! Fåglarna kvittrade så härligt i morse när jag var hos hästarna och det lät så mysigt!

Nu har jag snart drivit bloggen i 2 år, galet vad fort tiden går!Jag tycker fortfarande att det är lika roligt att dela med mig av min vardag och vill tacka er alla som kikar in här hos mig. Men nu undrar jag om ni läsare har några önskemål över vad jag ska skriva eller dela med mig av?Hade varit roligt att höra vad ni tycker så ni är varmt välkomna med förslag!! Än en gång tusen tack till er alla&ha en härlig dag!

En vacker vårbukett till alla ni läsare...

Här med Viburnum,hyacinter,limonium,rosor,ranunkler och blåbärsris.



En riktigt härlig blandning!




Med det lilla extra fina pappret runtom.



Vårkänslor....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...