fredag 21 februari 2014

Dekorativt med rödlök

Redan framme vid helgen igen, denna veckan har bara rusat förbi.Tänk bara lite kvar av Februari månad, sen går vi in i Mars ännu närmare våren!!Härligt om ni frågar mig...
 
Denna fredagen blir det jobb som gäller, nya färska blommor ska snittas upp! Efter jobbet tar även jag helg och beger jag mig vidare på tjejmys, Lovely friday! Har ni några spännande planer för helgen??Ha en mysig dag nu och tusen tack till er alla som följer mig på bloggen&Instagram det värmer verkligen!!<3
 
Bilder från förra helgens dukning. En väldigt enkel men mysig dukning i rosa,vitt och vinröda nyanser....

Älskar mina nya glas från Indiska.




På mitt fina silverfat står ljuva pärlisar,vårdroppar,rödlök och lyktor.




Muffinsformar från Ib Laursen, mer såna står på önskelistan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...