onsdag 5 februari 2014

Onsdagshälsning

Kikar in såhär på morgonkvisten för att önska er alla en riktigt fin onsdag! Idag ser det tyvärr inte ut som att solen vill titta fram hos oss men igår njöt man av den lilla stund de va framme!! Idag får vi snittblomsleverans och så har nya varor från Miljögården kommit, så kul att få plocka upp. Jag som inte var med på Formex mässan tycker nog det är lite extra spännande:)Kram

Såhär ser det ut just nu på mitt skrivmaskinsbord. Nu i dagarna bjuder jag på lite bilder från helgens dukning....



Muhlenbeckia i söt tekopp, en favorit hos mig!



Glasburkarna är från loppis och passar perfekt som ljuslyktor,här har jag bundit fast ett vackert kort.



Glasvas från Miljögården med rosor,eucalyptus och ljuva hyacinter....




Färska blommor är ett måste för mig i hemmet, så vackert och glädjande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...