onsdag 13 maj 2015

Vårlik dukning












Vädret visar sig inte från sin bästa sida just nu, grått och regnigt! Men hoppas på solsken framåt helgen det hade ju varit så härligt. Jag har tänkt plantera lite kryddor i pallkragen till helgen och lite sommarblommor så solen får gärna visa sig!! Lite lyxigt med en ledig dag imorgon, den är redan fullbokad med att kika på hopptävlingar och på kvällen ska jag iväg på dressyrträning!Idag ska det bindas begravningsbinderier på jobbet, önskar er en fin dag!!

För ett tag sen gjorde jag en vårig  och fin dukning som gick i vitt,blått och lila. Mitt porslin från Rörstrand Ostindia är en klar favorit här hemma....
MIn låda med penséer blev perfekt att ha på bordet, så snyggt blickfång!
Söta scillor i muggar från Kockums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...